søndag den 13. marts 2011

Søndagsturen

I betragtning af at DMI havde lovet sol og 10 gr., så det noget trist ud, da jeg stod op kl. 08. Morgenkaffen trak lidt ud i håbet om opklaring, men da det stadig var gråt og kun 3,5 gr. kl. 10, tænkte jeg, at det trods alt var bedre end i flere mdr. og tog skoene på.

Birkerød er en forfærdelig by at løbe i, for den er spækket med lyskryds. Derfor løber jeg som regel i oplandet mellem Birkerød, Bregnerød og Kattehale. Rolige veje (men uden fortov/cykelstier) med marker, store gårde og skønne huse. Rudersdal Kommune, som Birkerød er en del af, er en af landets rigeste kommuner med mange velhavende familier, så der ligger store villaer midt i den skønne natur. Her kommer nogle eksempler:
'Fuglsang' er til salg, hvis nogle er interesseret

Bagsiden viser, at der er masser af m2 at udfolde sig på
Hvis man er til heste, er dette stutteri også til salg
Kæmpevilla med højt til himlen og langt til naboen
Min ynglingsbolig. Den ligger fuldstændig fantastisk!
Den tilhører Aqua-parret Lene og Søren
Forårsidyl med vilde gæs på marken
Jeg elsker mine lange ture langs markerne og videre i Ravnsholt Skov. 'Min skov' er iøvrigt ved at blive indtaget af andre løbere! Det er et lige så sikkert forårstegn som det her..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar