onsdag den 16. marts 2011

Marathon for B-mennesker

Jeg er absolut ikke morgenløber! Jeg kan ikke fordrage at skulle sætte uret til at ringe kl. alt-for-tidligt, fordi jeg skal løbe marathon kl. 10. Jeg holder allermest af at løbe om eftermiddagen, men det er nærmest umuligt at opdrive løb, der begynder på den tid af døgnet.

Og dog.. Miraklernes tid er ikke forbi! Skodsborg Marathon har annonceret flere løb, der begynder kl. 15. Der var en del uro om løbet for et par måneder siden, men hvis jeg kender Morten og Jerk ret, så er der strammet op om forholdene, og jeg er ikke bange for at give løbet en chance mere. Ruten er smuk, krævende og ligger 12 km fra min bopæl. Så kan jeg vel ikke forlange mere, hvis jeg vil have selskab på nogle lange træningsture.

 

Og nu vi taler om mirakler, så håber jeg, at FCK overgår sig selv og vinder over Chelsea i aften.  It ain´t over till the fat lady sings, og så længe bolden er rund, kan alting ske!

3 kommentarer:

  1. Hej May-Britt,

    Skodsborg er en super rute - hård og super bakketræning.
    Jeg løb det her d. 26/2 og super arrangeret. Jeg har intet at udsætte på løbet. Og du har ret, hvor får man ellers så fantastiske omgivelser at løbe i, og så er det endda arrangeret i Whisky-bæltet... :-)

    God dag.

    Vh

    Christian

    SvarSlet
  2. I Finland begynder løb ved 13-15 tiden og løbes næsten altid om lørdagen så man kan nå at restituere om søndagen. Jeg har jo sagt at det kan betale sig... :-D

    SvarSlet
  3. Jeg har tidl. deltaget i Skodsborg Marathon, så jeg kender ruten med den berygtede Magrethebakke :-/

    SvarSlet