onsdag den 2. marts 2011

Farlige dyr på vejen

Dagen begyndte med lidt af et chok! Lettere søvndrukken efter nattevagten så jeg denne fyr ligge på vejen. Jeg hoppede næsten ½ meter op i luften, før jeg opdagede, at der ikke var tale om en snog eller hugorm, men et helt uskyldigt plastikdyr. Men når man lider af en dybfølt skræk for den slags dyr, når de er større end en regnorm, kan man altså godt få pulsen op i max-zonen. Så var dagens pulstræning klaret ;-)


Hjem og sove i 3 timer, en kop kaffe og et par stykker knækbrød og så afsted rundt om Furesøen. Set i bakspejlet var det ikke det bedste valg, fordi jeg havde nogle ting, der skulle tænkes igennem, og en del af ruten kræver, at man er lidt opmærksom. Det lykkedes mig derfor at snuble 3 gange over en trærod samt løbe forkert på den tur, jeg kender som min egen bukselomme! Well done girl..

Udsigten fra den skovrige del af turen
Da jeg snublede for 3. gang, og derfor fik mere og mere ondt i ryggen, gik det endelig op for mig, at det måske var en god idé at koncentere sig om at komme helskindet hjem og så lade overvejelser være overvejelser. Jeg har fri resten af ugen (restferie), så jeg skulle jo gerne kunne løbe lidt de øvrige dage også.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar