søndag den 20. marts 2011

Ebberup Cannonball Marathon 2

Så er vi hjemme fra Ebberup Cannonball. Baseret på at jeg ikke har løbet længere ture end max. 26 km siden Kalundborg Vintermarathon i januar, er jeg (og Jesper) fint tilfreds med 3.46.35. Ryggen klarede det nogenlunde. Spændt som et bræt, men ikke smerter. Så det går da den rigtige vej. Bortset fra starten kom jeg til at løbe hele turen alene. Jeg havnede i et hul efter et par km, og kun de tre gange jeg overhalede en mand mellem 30 og 37 km, så jeg andre end lokalbefolkningen og depotets fine bemandning.

Jeg har tyvstjålet lidt billeder fra Ole Cramers galleri. Resten af billederne, bl.a. af ruten, kan ses her Resultater kan ses her

Før starten fik jeg snakket med arr. Ole Cramer.
I forgrunden ses Oles hustru Dorthe, der var depotbestyrer og tidstager.

Jeg var taget til Fyn med Niels Høg, der vandt i 3.21.55 efter at have løbet
en træningstur på 51 km i 4.21 i går. Hold øje med ham til DM 100K om 4 uger!

Dagens 2. ledsager og bilens chauffør var Tor Rønnow, der havde løbet
Rudersdal Cannonball i går. En hård tur med is og sne på store dele af ruten.

Og så stakkels mig, der havde løbet absolut ingenting i går.
Det går vi ikke nærmere ind på..

3 kommentarer:

  1. Utroligt...

    Lige sådan en god gang træning i 5.21/km...

    Flot...

    SvarSlet
  2. Ha ha... Jeg sagde det jo, det med rødvinen!

    Super resultat!

    Mvh
    Jesper

    SvarSlet
  3. Tak :-)
    Alt under 4 timer ville være mere end godkendt, så jeg er meget tilfreds. Mest af alt med at ryggen holdt til distancen :-D

    SvarSlet