fredag den 18. marts 2011

Søndag på Fyn

Så skal der løbes marathon igen. På søndag afholder ultraløber Ole Cramer 2. Ebberup Cannonball Marathon med start kl. 11. Jeg har fået kørelejlighed med to intelligente, veltrænede, høje, mørkhårede mænd. Life doesn´t get any better than this ;-)

Som jeg skrev i går, har jeg set 'Superclasico'. Filmen har fået middelmådige anmeldelser, men jeg synes, den er god og sjov. Også selv om Hr. Berthelsen har lagt sig en del ud..
 
Anders W. Berthelsen, Paprika Steen og Sebastián Estevanez


9 kommentarer:

  1. Hej May-Britt

    Jeg gætter på du bruger de marathonløb som trænning, kan se at du har planlagt ganske mange. Jeg kan jo godt regne ud at du ikke satser på at løbe stærkt på dem alle sammen men hvad ligger din tider på i sådanne trænningsmarathon?

    SvarSlet
  2. Ja, hovedparten af marathons er lange træningsture, som giver mulighed for at møde andre løbere samt få nogle oplevelser. De bliver løbet på ca. 4 timer +/- 15 min.

    Jeg har normalt 1-2 marathons om året, hvor jeg prøver at løbe en god tid. I år skulle det have været Copenhagen Marathon og Berlin Marathon. København kan stadig blive aktuel, hvis jeg snart få ordentligt gang i tempo- og intervaltræningen.
    Berlin er blevet mere usikkert, og det er helt urealistisk, hvis jeg løber 48H i Sverige. Så skal jeg bare løbe det for oplevelsens skyld, og så må jeg finde et andet at løbe hurtigt i.

    SvarSlet
  3. Hej May-Britt,

    Du må have god tur til det fynske, og du må endelig hilse Niels og sige tak fra mig for vores tur i dag:-)

    Har du i øvrigt overvejelser om TEC 100 miles i 2012? Jeg snakkede med Mikkel Gormsen på vores tur i dag og er ret hooked på det næste år, måske vi kan følges nogle stykker...

    God weekend.

    Vh

    Christian

    SvarSlet
  4. Det kunne være hyggeligt, og jeg vil meget gerne med. Det var ærgerligt, at jeg måtte trække mig i år, men som tingene har været, kunne det ikke være anderledes.

    Jeg kan se, at løbet afholdes d. 15-16. april 2012, så det passer fint ifht. VM i september. Jeg reserverer datoen :-)

    SvarSlet
  5. Det må være en trykfejl på hjemmesiden, da det er søndag til mandag. Det skal nok være d. 14-15. april 2012.

    SvarSlet
  6. Super!

    Jeg har også reserveret d. 14.-15. april. Jeg tror at du har ret mht datoerne:-)

    Det bliver hyggeligt.

    Vh

    Christian

    SvarSlet
  7. Hej May-Britt

    4 timer? Det var hurtigere end jeg troede, damn i er seje i ultraløbere! Der er mange der gerne vil løbe et 4 timers marathon en gang i livet på 4 timer og du gør det som træning til de lange løb. *Smiler*

    En af vennerne havde dagen før han løb sit bedste marathon på 3.17 drukket en halv flaske rødvin... Kan åbenbart godt lade sig gøre...

    Anyways, god (med)vind på Fyn.

    Mvh
    Jesper

    SvarSlet
  8. Tak :-)
    Hvis rødvin hjalp på tempoet, kan jeg nok løbe en sub 3 timer i morgen, men jeg tror bare, at jeg satser på at fuldføre ;-)

    SvarSlet