torsdag den 17. marts 2011

Når minusdage forbliver minusdage

Vågnede efter en dårlig søvn med underlige drømme. Spiste forkert morgenmad (eller hvad man nu kalder det kl.14) jeg er ikke sikker på, at æblekage med flødeskum bør indgå i en sportskvindes morgenmenu. Gråvejr og småregn.

Løbetøj på til en rolig 10 km, men kunne mærke at en irritation over et par personer stille og roligt byggede sig selv op. Bestemte mig for at løbe intervaller i stedet for, så jeg kunne brænde den indestængte vrede af. Lad mig sige det med det samme: vrede er en dårlig grund til at løbe dem!. God intervaltræning kræver overskud og mental forberedelse på at give sig fuldt ud. 3 x 1000 meter og 6,5 km ialt. Hjalp det på den mentale situation? Nej! Men det var 6,5 km mere end hvis jeg var blevet hjemme i sofaen, og den slags tæller jo også..

I aften skal jeg i bio for at se 'Superclasico'. Anders W. Berthelsen plejer at være værd at savle over, men er han ikke blevet lidt for rund?? Åh jo, stemningen er lagt til en aften i byen :-/

2 kommentarer:

  1. Håber ikke jeg er én af dem, der skabte indestængt vrede:-)

    Ja - løb er super godt til at få lidt aggressioner ud - det er næsten som at stå og gå amok på en boksebold/sæk.

    Hav en god weekend.

    Vh

    Christian

    SvarSlet
  2. Nej, du kan godt trække vejret lettet ;-)

    Den ene fik reddet sig selv i løbet af aftenen. Den anden..hmmm

    Også god weekend til dig :-)

    SvarSlet