lørdag den 5. marts 2011

Lørdag morgen

Det har været en god lørdag formiddag. Jeg vågnede til en sms fra coachen, fik drukket morgenkaffe og spist et par stykker brød og så på med løbeskoene. Det blæser en del, men solen skinner, så det smager lidt af forår.

Jeg fik løbet 20 km i roligt tempo, hvilket vil sige 5.45-6.00/km. Det er tempoet, som føles mest behageligt og ikke giver ondt i ryggen. Grænsen for, hvor langt jeg kan løbe uden at have ondt bagefter, ligger tilsyneladende mellem 20 og 25 km.

Jesper er tæt på Nesquen, men desværre er pakken fra Ecco/mig (en kombipakke, afsendt fra Ecco) strandet i tolden i Buenos Aires. Der har den tilsyneladende ligget i 7 dage :-(

Mine sko fra New Balance er kommet, men pakkeposten var forbi, mens jeg var ude at løbe, så jeg må vente med at få dem til på mandag.

Jeg har ryddet lidt ud i løbslisten. DM 100K er definitivt ude af billedet. Cph. Marathon bliver kun aktuelt, hvis jeg kan løbe en god tid. Ikke nødvendigvis ny PR, men ihvertfald omkring 3.30. Det betyder, at jeg skal kunne påbegynde tempotræningen senest omk. 1. april.

Der er kommet et lokalt løb på listen: Hørsholm Midtpunkt Løbet, hvor der kan løbes børneløb (2,5 km) samt 5 og 10 km. Desuden er jeg tilmeldt 'Helvedet i Nord' halvmarathon, som er et fokusløb og dermed betales af klubben.

Det kan godt være, at jeg ikke kan stille op på lange distancer, men derfor skal konkurrencedyret jo fordres alligevel ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar