lørdag den 1. maj 2010

Test af VM ruten 2011

Nej, det er ikke VM i løb, men i landevejscykling. Ruten skal bruges allerede d. 8.aug., hvor den er sidste etape af Post Danmark Rundt. Ruten ligger 6 km fra min bopæl, så jeg syntes, det kunne være morsomt at se den an på dagens tur. Der er 14 km rundt med 3 stigninger. Der er flere områder af ruten, hvor jeg aldrig har været, så jeg havde skrevet vejnavnene ned på en seddel. Så blev det samtidigt en træning i at løbe en ukendt rute efter anvisning. Nyttigt frem mod GUCR. Ruten er allerede markeret med skilte, så alle har mulighed for at træne på den. En sjov idé fra kommunens side. 26 km og dermed den længste tur siden Hamburg. Torsdagens intervalpas viste sig at være en lille test fra Jespers side for at få en idé om hvor hurtigt jeg restituerer. Det står enhver frit for at vurdere testens udfald, når jeg fortæller, at der er dømt fælles intervaltræning torsdag aften ;-) .

Ingen kommentarer:

Send en kommentar