lørdag den 22. maj 2010

Min egen træning

Nu er der måske nogle, der tænker: 'Sidder du kun og trykker på F5-knappen, eller træner du også selv?' Bare rolig - jeg træner også, men bare ikke ret meget ;-) Først og fremmest pakker jeg! Som i kan se, hober tingene til GUCR sig op på skrivebordet. Energitilskud, tøj, sko, batterier osv. Der er mange ting at huske! Jeg har det sidste døgn været plaget af kvalme. Ikke nok til at melde mig syg fra arbejde, men nok til at jeg ikke ville løbe. I stedet for har motionen bestået af cykling til arbejdet, og det er såmænd en god erstatning i en nedtrapningsperiode. Alligevel havde jeg brug for mere end en 5 km tur i dag, og jeg så derfor stort på alle retningslinier om max. 15 km, når der kun er 8 dage til starten på GUCR. Jeg havde brug for tid til at tænke taktik og lade op mentalt, og det gør jeg allerbedst, når jeg løber rundt om Furesøen. 25 km er for langt, men jeg havde en fantastisk tur. Der var mange, der var på kanotur, hvor de bl.a. lægger til bredden og tænder bål. Folk på cykeltur. En skov fuld af energi, og jeg sugede den til mig!! Da jeg kom til Næsseslottet, var der dækket op til udendørs bryllup. Strygerne spillede allerede, og selv på afstand kunne jeg høre de forventningsfulde gæster. Brudeparret var desværre ikke kommet endnu. Tænk at blive gift på så smukt et sted og på så smuk en dag :-) I aften skal jeg slappe af. Se Champions League og følge Lars. Jeg håber, i har opdaget, at der er web cam fra løbet. Lars løber i blå T-shirt og sorte tights med sit nr. 15 på låret. .

Ingen kommentarer:

Send en kommentar