tirsdag den 25. maj 2010

Mobil-panik!

Jeg vil begynde med at berolige Kirsten med, at jeg har pas, penge og flybilletten klar :-D Der er opstået en mindre krise. Det nye mobilbatteri aflader også i løbet af 6-8 timer!! Mayor crises!!! Afsted til Telenor i formiddag, der nu har sendt mobilen ind til reperation. Det kan være strømfordeleren, der er i stykker, og heldigvis dækker garantien endnu. Så nu er jeg med lånemobil. Great :-]]] Det prekære emne: opdateringer under løbet! Et non-stop løb er jo noget ganske andet end et 6 dages løb, hvor man helt naturligt har indlagte pauser med mulighed for at sende hilsner hjem. Efter mange overvejelser bliver dette meldingen: 1. Jeg prioriterer først og fremmest at sende sms til Jesper, der sidder stand by for at hjælpe via mobilen. 2. Hvis jeg har overskud, sender jeg sms til Kents hustru Maj-Britt, der vil opdatere på DUULs hjemmeside . 3. Så snart jeg er i mål (på den ene eller anden måde) sender jeg under alle omstændigheder en sms til Maj-Britt, så i mit tilfælde er intet nyt, godt nyt ;-) Jeg håber, i har forståelse for, at jeg retter fuld fokus på løbet. Det skal ikke forstås sådan, at jeg tror, jeg har fuldt fart på hele tiden (det vil være utopi!), eller at jeg ikke holder pauser. Jeg vil bare bruge al min energi på løbet. Det bliver hårdt nok at fuldføre i sig selv! Til gengæld har jeg ferie, når jeg kommer hjem, så i skal nok få hele den grusomme historie i næste uge :-) Jeg slås lidt med spændingen før løbet, hvilket giver sig udslag i spiseproblemer. Det kender de fleste vist! Så jeg skal tvinge mig selv til at spise nok. Der skal også gøres rent, før jeg tager afsted. Hvem ved, hvornår jeg føler overskud til det, når jeg kommer hjem?? Torsdag er booket. Lidt overmodigt har jeg sagt ja til, at interviewet til ugebladet 'Søndag' finder sted kl.13. Om aftenen skal tankerne afledes, så jeg planlægger at gå i biografen og se filmen 'Armadillo'. En film, jeg vil se under alle omstændigheder, og den skal nok fjerne alle tanker om GUCR for et par timer. På lørdag er der Melodi Grand Prix. Mon jeg kan få opdateringer om det danske bidrag på min vej langs kanalen? Det må da være en god indledningsreplik til at komme i kontakt med befolkningen? :-) .

3 kommentarer:

  1. Hi.
    Du kan lige faa ugens forste vejr opdatering,
    Temperaturen er faldet 8-10 grader de sidste 24 timer, vi har halv skyet og knap 21 grader, saa det foles koldt i dag.
    De havde lovet overskyet og max 16 grader i dag, saa igen langt fra maalet.
    Lordag siger de sol og 18 grader, hvis det passer saa regn med 2-4 grader varmere ved kanalen i lae af vinden, om natte siger de ca 8 grader, i nat var der 12 grader.

    David.

    SvarSlet
  2. Hej David
    20 gr. passer mig bedre end 28 gr. :-)
    8 gr. om natten er til gengæld ikke så varmt.
    Vil du komme med en opdatering på torsdag?Jeg tager afsted fredag kl.07.

    SvarSlet
  3. Hej May-Britt
    Jeg vil ønske dig alt mulig held og lykke med løbet - det bliver rigtig spændende at høre om når du kommer hjem igen.
    Løbehilsner Gitte

    SvarSlet