lørdag den 15. maj 2010

Mens jeg venter på tørvejr

Regnen vælter ned igen! Så er der tid til at få klaret nogle småting, før dagens træning. DMI lover opklaring ved 18-tiden. Håber de har ret! Jeg har fået skrevet til hotellet i London. Det er dyrt at overnatte tæt på Hyde Park, så Kent og jeg deler et værelse efter løbet. Da det er meget usikkert, hvornår vi kommer i mål, skal hotellet vide, at vi dukker op på et ukendt tidspunkt, og at vi ankommer hver for sig. Jeg har taget fri fra arbejde natten til fredag, så jeg har ferie, når jeg går fra vagten torsdag morgen. Fredag skal vi tjekke ind til flyet senest kl.08.15. Det betyder, at vi er i Birmingham kl.09.55 med god tid til at gøre klar til løbet, fysisk og mentalt. Der skal købes et par småting (toastbrød og Nutella), spises et godt frokostmåltid og hviles så meget som muligt. Fredag aften er der informationsmøde samt nr.uddeling på en lokal pub. Hvor ellers? Det betyder samtidigt en mulighed for at møde de andre løbere :-) Jeg har købt nye sko, som jeg har løbet i den sidste uges tid, så de er klar til løbet. Mit Polar-ur har fået skiftet batteri. Det begyndte at vise 'lavt batteri' i sidste uge. Tænk hvis det var sket under selve løbet??? Footpoden får skiftet batteri lige før, jeg tager afsted. Det kan holde i 40-50 timer, så hvis det går dødt under selve løbet, er det ikke gode tegn ;-] Jeg er i fuld gang med min fiskeoliekur. Jeg skal lige vænne mig til den lidt specielle smag, man har i munden! Al ømhed er forsvundet fra senen langs benet, men da jeg jo have en lille smule gener fra knæet i forgårs, valgte jeg at holde mig i ro i går. Jeg kan ikke gøre mere for formen nu, så der er kun to ting, der gælder de sidste 13 dage: restitution og forbliv skadesfri. Skal vi gætte på, at det sidste bliver det sværeste??? .

Ingen kommentarer:

Send en kommentar