fredag den 7. maj 2010

Fredagstræning

Jeg træner meget sjældent om fredagen. Jeg er træt efter 4 nattevagter, og kroppen har godt af en hviledag før weekendens træning. Især i denne uge, hvor jeg har vendt op og ned på nat og dag flere gange, fordi jeg havde tjenestefri natten mellem onsdag og torsdag pga. begravelsen.
Men træningen har været minimal i denne uge, så jeg synes ikke, jeg kunne tillade mig at springe endnu en dag over, så da vinden havde lagt sig en lille smule i eftermiddag, nappede jeg en kort tur på 16 km. For pokker - kan det ikke snart blive sommer???
Om lørdagen sover jeg som regel længe, men hvis jeg skal nå at løbe min sidste lange tur i denne weekend, skal jeg tidligt op pga. en familiefødselsdag kl.14.
Søndag/mandag skal jeg besøge Jesper, og det er måske ikke det mest venlige at stikke ud på en 6-7 timers løbetur, når man er gæst. Også selv om Jesper ville have fuld forståelse for det! Og så er der lige det med orienteringssansen... kan i se mig løbe forvillet rundt og skulle have en svensker til at forklare mig vejen hjem? Nej vel???
Nå, tingene har det jo med at løse sig, så mon ikke jeg får løbet turen? Ellers må jeg afsted på tirsdag, men så er det også allersidste udkald!!
.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar