torsdag den 16. august 2012

Workshops hos 'Løberen'

Hvor heldig har man lov at være? Her står jeg med et par nye minimalistiske sko fra Newline uden rigtigt at have en idé om, hvordan jeg skal starte op, og vupti - så annoncerer 'Løberen' i Lyngby, at de afholder en aften om barfodsløb og løb i minimalistiske sko på onsdag i næste uge. Pris: 20 kr.

Og nu jeg var i gang, tilmeldte jeg mig også en aften med Trailløb træning i Rude Skov ved Holte, 3 km fra min bopæl, for at lære at løbe ordentligt på bakkerne. Jeg vil gerne træne mere i terræn, men min teknik er meget mangelfuld. Jesper plejer at sige, at jeg er den eneste løber, han kender, der løber hurtigere opad end nedad en bakke, men det kan denne aften måske gøre noget ved. Pris: 0 kr. Ja, du læste rigtigt! Det koster gratis.

Det kan godt betale sig at holde øje med 'Løberen's aktivitetskalender for den har jævnligt gode foredrag/workshops for 20 kr.

Jeg er blevet udstyret med et par sko fra Newline til mine tempoture og intervalpas. Et par Hot Sauce Racer lyder da virkelig af noget med fart i :-D

2 kommentarer:

  1. Hej May-Britt,

    Jeg lagde mærke til at du nævner at kursus via Løberen er på tirsdag. Ifølge Løberens web-site afholdes kursuset onsdag den 22. august og altså ikke tirsdag som du nævner og som jeg håbede på da jeg derved kunne nå et kursus i Odense om forfodsløb mere som jeg netop har tilmeldt mig som netop er på onsdag (22. august). Æv og meget ærgerligt at man ikke kan være to steder på samme tid. www.lkudsk.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har da helt ret! Det er en beklagelig trykfejl. Jeg kan heller ikke selv om tirsdagen, da jeg løber Kastelløbet ;-)

      Slet