tirsdag den 7. august 2012

Lidt slidt psyke

Jeg nævner jævnligt produkter og bøger, som jeg køber, og ind imellem glemmer jeg sikkert at give en tilbagemelding. Hvis nogen savner en udtalelse om noget, må man lige smide en kommentar. En af de bøger, jeg har nævnt er 'Udfordringen' af Rasmus Henning. Denne bog kan nu købes i Føtex for 49 kr. Set i butikken i Birkerød, men prisen er vel ens i hele kæden.

Jeg valgte at tage en hviledag i går for fod, lår, hals og såmænd også psyken, der er ved at være lidt slidt af de mange forhindringer gennem de sidste 1½ år med diskusprolaps, fodskade osv. Ind imellem overvejer jeg at droppe ultraløb, bloggen og facebook (som jeg primært bruger som forbindelse med andre løbere) og 'bare' træne som de fleste motionister, men inderst inde ved jeg jo godt, at det er de lange distancer, der for alvor udfordrer mig. Og jeg har jo lige den der 6 dages danske rekord, der skal forbedres ;-)

Nu, hvor Jesper er hjemme igen, vil jeg snakke med ham om det. Det er rart at have min sparringspartner i nærheden og ikke være afhængig af hans mulighed for at sende sms og mails. Han er tændt på at få lov at koste rundt med mig frem mod løbet i april, mens han selv er på nedtrapning efter World Run. Hvis nogen tænker på, hvordan man trapper ned efter en tur rundt om jorden, så består det af daglige ture på 7-10 km evt. med lidt intervaller indlagt. I aften bliver turen i selskab med mig.

Det ser iøvrigt lidt sort ud med relevante konkurrencer frem mod 6 dages løbet, hvis jeg skal holde mig til 100 km eller 12 timers løb. Hverken Aarhus eller Espoo tilbyder 12H som en del af deres 24H løb. Copenhagen Ultramarathon 100 km kommer formodentligt til at ligge d. 20. april, og det er for tæt på 6D.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar