fredag den 3. august 2012

Alt for meget tøj!

Jeg har haft en rigtig møgdag. Nogle personlige ting har tæret på humøret og energien den seneste uge, men det er første dag, hvor det går ud over træningen. Lysten var totalt fraværende, men efter lang betænkningstid tog jeg alligevel løbeskoene på. Normalt kommer lysten stille og roligt, når jeg først er kommet ud af døren, men i dag var det bare helt håbløst, og jeg afbrød ret hurtigt turen.

Newline har lagt deres efterårskollektion på hjemmesiden, og det kunne jeg jo så bruge mit lave enrginiveau på at bestille. Jeg har fået et par udtalelser om, at Newline er lidt sene om udviklingen af nye produkter, og at andre mærker er længere fremme med design osv., men det er uden betydning for mig. For det første er jeg meget glad for pasformen i tøjet, der passer rigtig godt til min skikkelse. Tøjet bliver vasket igen og igen uden at miste form og farve. Desuden kan jeg godt lide de klare farver, der er valgt til tøjet. Hele sommeren har jeg løbet i hvid og varm orange, og til efteråret skal jeg løbe i blåt. Jesper er helt enig med mig omkring kvaliteten, hvilket er grunden til, at han skiftede fra Craft til Newline før 2. del af World Run 2. Dvs. han har løbet de sidste par år i Newline.

iconic feather jktFra efterårskollektionen

Indrømmet at jeg var ikke den rigtige til at modtage et hav af tøj fra Stadium, men det kommer normalt familie, kolleger eller andre interesserede til gode, for jeg deler gladeligt ud af beholdningen, når jeg ikke længere bruger tøjet. Jeg har også en del tøj liggende fra tidl. sponsorer og løbeklubber. Dog deler jeg ikke ud af tøjet fra Newline, hverken nyt eller gammelt, for jeg bruger det hele året rundt. Derfor kan der ses løbere i det nordsjællandske med mit navn på tøjet. Det er måske en idé at lægge et udvalg på bloggen til fri afhentning/ forsendelse med udgiften dækket?

2 kommentarer:

  1. Hej.

    Det sidste lyder som en rigtig god ide, det kunne jo være at andre kunne få glæde af tøjet.

    Jeg plejer også at lade mit gamle tøj gå videre til andre som værdsætter det.

    Hav en dejlig dag

    SvarSlet
  2. Hej...

    Ligesom FitNizzen, synes jeg det lyder som en kanon god idé...

    Go' weekend :)

    Mvh. Lene

    SvarSlet