onsdag den 15. august 2012

Velkommen til hverdagen

Efter en dejlig sommerferie er jeg nu tilbage i nattevagt, og det tager åbenbart lidt tid for kroppen at vænne sig til omvendt dag/nat igen. Benene var som bly i dag, og det hjalp ikke på indsatsen, at det er bagende varmt. Ikke at jeg klager over sol og sommer, men jeg løber bare ikke ret godt, når det er varmt.

Jeg har selvfølgelig heller ikke gjort det nemmere for mig selv, når jeg ikke har holdt cyklingen ved lige i ferien. Kun små transportture i lokalområdet, og nu skal jeg pludselig over Geels Bakke igen. I går havde jeg desuden en ekstra tur til Farum Park, så det blev sammenlagt til 50 km.

Jeg er derfor taknemmelig for, at 12 timers løbet først er i næste weekend. Det ser såmænd sort nok ud i forvejen med formen :-/

Jeg har ikke, ikke engang inderst inde, et mål for distancen på 12t. Jeg vil være tilfreds med at komme igennem uden pause (andre end forplejning og evt. tøjskift) og uden skader. Jeg har fået streng (!!) instruks fra Jesper på at holde mig skadesfri, og hvis det betyder, at jeg må trække mig undervejs, fordi jeg får tegn på overbelastning eller ondt i anklen, fordi den ikke er så klar, som jeg tror, så skal jeg gøre det.

Jeg får dansk selskab i Skövde. Søren 'RaSor' Raarup, der vandt 48 timers løbet i 2010 med 295,895 km, stiller op på distancen igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar