fredag den 10. august 2012

Intervaller

Jeg skal lige love for at luftvejene blev blæst igennem i dag! OK, godt nok løb jeg ikke intervaller i samme tempo som tidl., men det var også første gang i månedsvis, jeg kastede mig over disciplinen. Ikke at det morer mig, men effektiviteten af farttræningen er svær at komme uden om. Jeg startede op med 6 x 1000 meter inkl. 3 min. pause mellem hvert pas. Rettesnoren for intervaltræning er, at samtlige pas ligger indenfor 5 sek. og det overholdt jeg næsten. Det svipsede med et sekund på det sidste pas, men det har jeg allerede tilgivet mig selv :-)

Artiklen i Handelsinvest kan læses her  Fokus er overhovedet ikke det, jeg lagde op til som beskrevet på bloggen i juni måned, men sådan går det desværre ind imellem med interviews. Indgangsvinklen ændrer sig, og dermed får man ikke altid sit budskab ud. Nu fremstår jeg som en løber uden respekt for korte distancer, og det har aldrig været min holdning eller intention - øv :-(

1 kommentar:

  1. Jeg syntes at du får den vinklet meget fint med den 'forskruet tankegang' - virker ikke, for mig, som mangel på respekt for de korte distancer.

    SvarSlet