lørdag den 11. august 2012

Skadesfri

Kroppen er lidt tung efter gårsdagens intervaller, men slet ikke så voldsomt som forventet. Jeg fik dog ikke gjort sagen bedre ved at have indtaget ½ fl. rødvin i går aftes. Jeg drikker sjældent ret meget vin, fordi det giver mig en dårlig nattesøvn og en dårlig træning dagen efter, og det slog såmænd heller ikke fejl denne gang :-/

Heldigvis var vejret på min side i dag, og derfor gik 10 km restitutionsløb trods alt fint. Iøvrigt er alle gener fra foden forsvundet igen, så jeg har nok ret i min antagelse, at jeg bare havde ligget forkert på den om natten. Det er en underlig og meget glædelig fornemmelse endelig at kunne kaldes sig skadesfri.

I går, da jeg en sjælden gang var i Hørsholm, så jeg et opslag om et lokalt løb Å-løbet med 5 km, 10 km og halvmarathon for 60 kr. med elektronisk tidstagning. Det tog 1 sekund at beslutte mig for at deltage på den lange distance!

Jeg var også i Lyngby, og her slog jeg vejen forbi 'Jack and Jones' for at se, om de stadig havde nogle OL T-shirts tilbage. Deres slogans er jo også brugt indenfor ultraløb. Pris: 99,95 kr. så jeg købte 2 :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar