torsdag den 16. februar 2012

Ud af boblen

De sidste 10 dage har jeg haft fornemmelsen af at leve i en boble, og nu er det tid til at prikke hul og starte livet op igen. Jeg har ikke været på arbejde siden mandag i sidste uge, og jeg har valgt at tage ugens sidste nattevagt for at komme i gang igen. Jeg har heller ikke løbet siden i fredags. Faktisk ikke været fysisk aktiv overhovedet bortset fra gåturen på 10 min. fra Hillerød station til hospitalet, hvis bussen ikke kørte.

Efter morgenkaffen tog jeg løbeskoene på. Puha, kroppen bliver altså lidt rusten efter 1 uge uden at blive rørt! 11 km uden en mobiltlf. der konstant råber på kontakt. 11 km til at få rystet tankerne lidt på plads. Det er jo bl.a. det, løb kan gøre - give tid og ro til at tænke. Som Newline skriver i deres mantra: IN THE OFFLINE.

Jeg er nu blevet introduceret på hjemmesiden under Friends i venstre side af  menuen. Jeg har fået en lille smule tøj, men det meste kommer først i løbet af et par uger. Det er vist desværre også stadig bedst at løbe i vintertøjet. Og så glæder jeg mig meget til at modtage beskeden, at jeg skal have taget aftryk til mine nye sko. Det bliver vist i løbet af marts måned.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar