tirsdag den 7. februar 2012

Præsentation

I dag har jeg modtaget en mail fra Newlines CEO Per Thomsen, at de er stolte af aftalen med mig. Så bliver man rigtig glad! Newline har skrevet en introtekst om mig, og sammen med et foto bliver jeg præsenteret i deres næste Newsletter, der sendes ud til 20.000 abonnenter. Det, der tidl. var en lille aftale om at jeg skulle løb i tøjet og ikke andet, har i løbet af et splitsekund udviklet sig til en stor aftale.

Da jeg begyndte at løbe for 7 år siden, købte jeg mit første sæt løbetøj på tilbud. Det var en sort jakke med et par sorte vindbukser fra Newline. Siden har jeg, som de fleste andre løbere, prøvet flere mærker, men hver gang vender jeg tilbage til udgangspunktet. Med løbetøj er der i høj grad tale om individuel smag, og jeg har altid følt mig rigtig godt tilpas i Newline. Jeg har aldrig oplevet problemer med kvaliteten, og derfor glæder jeg mig meget til at udbygge min tilknytning til firmaet som testløber af både tøj og sko.

Vores nærmeste familie er ramt af meget alvorlig sygdom, så aftalen er et lyspunkt i en mørk tid. Hvis bloggen bliver tavs i en periode, ved I nu hvorfor, men samtidigt er det mit pusterum til andre tanker.

Tøj fra vinterkollektionen

4 kommentarer:

  1. Jeg har lige meldt mig til deres newsletter:-) Det gør man her http://www.newlinesport.com/newline-2.aspx

    Mvh. Anne Sofie

    SvarSlet
  2. Tak Anne Sofie. Det blev jeg glad for at læse :-)

    SvarSlet
  3. Hej May-Britt
    Vi er da også stolte af dig
    Løbehilsen
    Ole Jessen

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Ole :-)
      Jeg er bare SÅ glad for FR910XT!

      Slet