mandag den 20. februar 2012

På vej op igen

Jeg tror, jeg ramte bunden i går. I dag føles alting lidt lettere, lidt lysere. Benene føles ikke længere som beton, og lysten til at løbe er genfundet. Måske hænger det også sammen med det forårsagtige vejr?

Nå ja, anklen gør stadig lidt ondt, men den er ikke hævet, så jeg regner med, at den er i orden i løbet af få dage. Jeg kan løbe på den, men den er noget øm. Øm nok til at jeg måtte takke nej til et meget interessant tilbud fra Danske Spil og Team Danmark. For nogle uger siden kørte en konkurrence om at Få testet din OL-form under vejledning af Team Danmarks fysioterapeut Mads Brink. Jeg vandt ikke en af de 10 pladser i første omgang, men der er løbet et par afbud ind, og man har trukket nye vindere, og jeg er en af dem.

Mens jeg bandede og svovlede over min egen dumhed i går, sendte jeg afbud til eventen. Men heldigvis så Morten Hedegaard fra Danske Spil anderledes på det. Jeg er velkommen til at deltage i de øvelser, jeg kan klare og ellers bare lytte med, når Mads fortæller om OL-deltagernes fysiske forberedelser. Det tilbud kunne jeg simpelthen ikke sige nej til, og derfor står jeg i Idrættens Hus på torsdag kl. 15.00 iført træningstøj og et kamera :-)

1 kommentar:

  1. Tillykke med at du har vundet en plads, det lyder rigtig spændende.
    Dejligt for dig at tingene begynder at lysne.

    Susanne

    SvarSlet