mandag den 6. februar 2012

Mens vi venter på foråret

Det er både koldt og blæsende, og jeg indrømmer gerne, at mit vikingeblod er kraftigt fortyndet, så jeg synes ikke, det er en nydelse at løbe lige nu - og så alligevel..

Der var gang i flagene pga. blæsten 
Men vinteren giver også smukke synsindtryk
Newline har allerede deres forår/sommerkatalog på trapperne, og jeg har fået til opgave at se, hvad jeg skal bruge, når det bliver lunere i vejret. Oh boy - jeg kan næsten ikke vente, for tøjet bliver i mine ynglingsfarver rød og hvid. Til mændene bliver det gul og sort, som jeg har læst mig til bliver forårets helt store farve. Der bliver kvindekønnet vist så overhalet indenom af mændene!
Pt. løber jeg i denne vinterløbejakke med foer
Nogle vil nok finde den for varm, men den er perfekt til mig
Til foråret ser løbejakken således ud
Den kommer også helt i hvidt med de små røde prikker
Jeg er vild med asymmetrien!

Efterhånden som jeg får tøjet, skal det nok blive præsenteret. Men det varer vist nogle uger, inden det bliver relevant! Imens må jeg bare glæde mig over vinterens skønhed..

Min lille park :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar