søndag den 12. februar 2012

Getting Lanced

En uge med for meget kaffe, for uregelmæssigt spisemønster på 'overlevelseskost', dårlig søvn og mange bekymringer er ved at sætte sine spor. Det var tydeligt på dagens korte tur, at kroppen mangler ordentligt brændstof. Det bliver jeg simpelthen nødt til at tage alvorligt, ikke kun af træningsmæssige årsager.

Jeg har fået løbet de fleste dage, men holdtræningen er sat på stand-by indtil videre. Jeg deltager ikke i nogle aktiviteter, hvor jeg ikke er tilgængelig på mobilen. Jeg må prøve, om jeg i stedet for kan tage mig sammen til maskinerne i centret.

Ironman Panama 70.3 er i fuld gang, mens dette indlæg skrives. Der er lavet et morsomt indslag med Rasmus Henning om Getting Lanced Indslaget var kun ½ min.

Dagens lille positive: 38-årige Ole Einar Bjørndalen vandt sin World Cup sejr nr. 95 i dagens 12,5 km jagtstart. Den gamle Bjørn brøler endnu :-)

2 kommentarer:

  1. Mange held og lykke herfra :)

    SvarSlet
  2. Jeg grinte nok lidt da jeg så Lance på startlisten og tænkte "mener han det seriøst?". Og når det er Lance, kan jeg da lige love for det er seriøst.

    Den mand er lavet af et andet stof, en maskine ude sidestykke. Ligger Pt nummer 1 med ca. 10km tilbage af halvmarathon...

    SvarSlet