onsdag den 29. februar 2012

Jeg løber igen

Jeg har været ude at løbe i dag. Det blev til 10 km i roligt tempo. Noget ondt de første par km, men slet ikke så slemt som i mandags, og præcis som i mandags forsvandt smerterne, men denne gang havde jeg lært lektien og holdt mig til en kort tur.

Jeg er blevet spurgt, hvorfor jeg ikke taper anklen op, så jeg kan forsætte med at løbe, selv om anklen er skadet? Jeg har ikke den store viden om behandling af skader, og det er meget muligt, at det kan anbefales at løbe med en optapet ankel, for der er mange, der gør det. Men efter min mening er skaden jo ikke mindre, fordi jeg taper anklen op, og jeg er bange for at gøre yderligere skade, fordi jeg ikke har helt føling med, hvad der sker, mens jeg løber. Hvis anklen (som i går) gør så ondt, at jeg ikke kan løbe på den, så er jeg nok bedre tjent med at være.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar