fredag den 3. februar 2012

Samarbejdet med Newline

Det har været et lidt tungt døgn mentalt (mere om det i morgen), men det fik en mail vendt helt op og ned på.

I juni 2011 indgik jeg en aftale med det danske tøjfirma Newline om et sponsorat af deres Iconic-linie. Ikke via en sportsforretning, men med firmaet direkte. Aftalen gik på, at jeg skulle bruge tøjet i træning + konkurrencer, intet andet, og den foreløbige periode var for 1 år. Det er et krav, jeg overhovedet ikke har problemer med at opfylde, for siden jeg begyndte som løber i 2005, har mit foretrukne mærke været Newline. Det passer bare rigtig godt til min kropstype.

Nu er der kommet en ny marketingsleder, og til min store glæde har hun valgt, ikke bare at forsætte sponsoratet, men at udvide tilbuddet! Jeg skal fortsat løbe i Iconic, men fremover vil Newline bruge mig som testløber med ønsket om tilbagemeldinger, som de kan bruge på deres hjemmeside.

Desuden bliver jeg 'optaget' på deres liste over Friends, som pt. bl.a. indeholder de 2 kendte svenske ultraløbere Matthias Bramstrång og Andreas Falk. Det er sørme fint selskab, jeg kommer i!

Til sidst, og måske mest spændende, er forespørgslen, om jeg vil være testløber for den løbesko, der bliver sendt på markedet om kort tid. En sko, der bliver tilpasset hver løber individuelt efter behov og løbestil.

Jeg er rigtig, rigtig glad for aftalen. Det giver altså et moralsk boost af de helt store, når firmaer som Newline og Garmin synes, jeg er værd at støtte med udstyr.

Skoserien fra Newline

6 kommentarer:

  1. Tillykke med det.. En fantastisk ting for dig :)
    Hilsen Louise

    SvarSlet
  2. Hej Maybritt
    -hvor er det fedt for dig, er det ikke sådan noget vi allesammen drømmer om ? jeg gør i hvert fald..

    og nu kan jeg altså ikke holde mund længere,,,, det undrer stadigvæk at du på dit profil billede løber i "Nike" og "Puma"...sorry..

    ej fuck det !! det super fedt for dig, stort tillykke herfra Falster

    Allan//

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har fuldstændig ret Allan! Jeg har selv tænkt på det i dag, da Newline har bedt om et foto til 'Friends'. Sagen er, at jeg har meget få close-up fotos af mig selv, men nu får jeg taget et, og så bliver det naturligvis også profilbillede.

      Nu har jeg sat et billede ind, der godt nok er et par år gammel, taget i forbindelse med en artikel til et dameblad. Den blå jakke er fra Newline :-)

      Slet
    2. Mit tidl. foto var fra VM i Seoul 2008. Singletten er den obligatoriske landsholdstrøje udleveret af DAF.

      Slet
    3. det var selvfølgelig venligt ment , det ved du vel ?
      - jeg synes det nye billede i høj grad fortæller mere om dig, en der kæmper og slider, selv i regnvejr, og når det gør ondt ! (sådan ser det ud).
      på en eller anden måde matcher det bedre dit løbe-cv...

      god weekend..

      Slet
    4. Ja, sådan opfattede jeg det også :-)

      Jeg har skiftet billedet igen, så nu er det fra et 6 timers løb i Albertslund og stadig i Newline.

      Slet