tirsdag den 20. december 2011

Fitnesscenter - nej tak.

Fitnesscentret bliver aldrig mit favoritsted, og endnu en gang melder jeg pas efter 2-3 mdrs medlemskab.

Det starter godt, men efterhånden melder jeg fra de bookede hold, både fordi det keder mig, men især fordi jeg ikke bryder mig om, at jeg skal tilrettelægge mit løb efter, hvornår jeg skal i centret. Nu har jeg taget konsekvensen, også set i lyset af at løbetræningen stille og roligt trappes op fra februar måned, og meldt mig ud med udgangen af januar måned. Så er det bare at håbe, at jeg denne gang kan tage mig sammen til 10-15 min. daglig hjemmetræning af core.

Coachen slås med Colombias høje luftfugtighed og op til 40 gr. varme, så selv om vi mailer sammen 2-3 gange om ugen, bliver den specifikke træning først aftalt efter nytår, når Cuba er indtaget.

2 kommentarer:

  1. Hej May-Britt

    Hvis du har en smartphone, så kan jeg anbefale at downloade den app der hedder Nike Traning, den bruger jeg, her er der flere gode 15 min. træningsprogrammer, som er lette at følge. jeg bruger især den der hedder AB burner, men har også prøvet Leg sculptor. De ligger under det punkt der hedder Get Focused med forskellige 15 min. workouts.

    Hilsen Mette

    p.s. har besluttet at julegaven til mig selv i år skal være start nr. til mit første 6 timers løn til 24RUN i Holte.

    SvarSlet
  2. Superfedt! Den prøver jeg at hente. Tak for tippet :-)

    Hvor herligt at vi bliver nogle stykker på 6 timer i Holte. Der plejer ikke at være den store deltagelse i dameklassen.

    SvarSlet