søndag den 11. december 2011

Armband

Der var tidspunkter i løbet af i går, hvor jeg tvivlede på, at jeg nogensinde ville blive menneske igen! Er det ikke definitionen på ordet 'julefrokost'? Jeg drikker sjældent ret meget, når jeg er i byen, men sammen med 7 gode veninder fik den hele armen med snaps og rødvin i fredags. Men efter en dag med masser af søvn, TV (tak til Eurosport og Kanal 6) og fastfood ser ud til, at jeg alligevel overlever, og så håber jeg, at jeg kan holde mig til cola næste år..

Det bliver koldere og mørkere, og dermed bliver der også mere ensomt på de stille veje. Normalt løber jeg altid uden mobiltlf., men om vinteren vil jeg helst have den med,  fordi jeg meget ofte løber steder, hvor der kan gå længere tid, uden der kommer folk forbi, og hvem vil ligge i en grøft iført fugtigt, tyndt løbetøj i kuldegrader? Ikke jeg! Sidste vinter havde jeg en super robust mobil fra Nokia, men nu er jeg jo også sprunget på smartphone-dillen, og den kan altså ikke tåle mosten som løbetlf. Nokia røg ned i lommen på min løbejakke, og trods fugt og kulde skete der ingenting med den.

Min nye HTC Desire var med på en tur rundt om Furesøen i august måned (opmåling af Furesø Marathon med Jesper), og den gik helt i baglås efter 20 km i lommen. Hen til mobilforhandleren, der heldigvis ombyttede tlf., fordi den var mindre en 1 uge gammel (jeg fortalte ikke om løbeturen) og gik ind under 'produktfejl'. Siden da løber jeg meget sjældent med min mobil, hvilket irriterer mig lidt, for jeg vil jo også gerne tage billeder ind imellem.

Løsningen er et armband, men jeg har været for nærig til at kaste 200-250 kr. efter produktet, fordi jeg synes, det er for dyrt i forhold til funktionen. Men efter at have søgt flere gange på nettet uden held fandt jeg sørme et på amazon.co.uk til den herlige pris af 50 kr. og gratis forsendelse. Bestillingen røg afsted, før jeg nåede at blinke med øjnene, og nu er jeg den glade ejer af et mobil-armband. Jeg havde første tur med holderen i dag, og jo - man skal lige vænne sig til at have noget på overarmen, men det virker, og derfor har jeg taget et billede med hjem fra dagens tur. Bare så I kan se, at Julemandens dyr står i en fold i Birkerød..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar