fredag den 6. november 2009

Skadesfri

Foto: Little Venice, London Efter søndagens 10 km i Hillerød, hvor jeg kunne mærke lidt til skaden i baglåret de sidste par km, nøjedes jeg med styrketræning + pilates i 3 dage for at give ro til den sidste heling. Det var en god beslutning, for jeg har løbet helt smertefrit i går (15 km) og i dag (13,4 km). Straks melder tanken sig, om jeg trak mig for tidligt fra 6 timers løbet, men gjort er gjort! En mail fra Jens Vedersø Larsen (atetikkens Venner) bekræfter, at der afholdes 6 timers løb i Randers d.13. marts. Et perfekt tidspunkt, hvis jeg ikke var i Barcelona :-( Søndag d.7. marts løber jeg som bekendt Barcelona Marathon, og planen er at holde ferie i byen bagefter. Muligheden er selvfølgelig, at jeg rejser hjem om fredagen via Jylland (mon man kan flyve fra Barcelona til Jylland?), løber i Randers om lørdagen og så vender hjem til Nordsjælland. Det vil såmænd ikke være nogen dårlig løsning, for det betyder korte løbeture efter marathon og dermed god tid til at nyde byens seværdigheder :-) Og så er det tid til at offentliggøre forårets store løb i 2010! Jeg har fået startnr.til Grand Union Canal 145 mile Race 233 km langs den engelske kanal fra Birmingham til London. Der var ca. 270 ansøgere til de 100 pladser: 60 løbere med support og 40 pladser uden support. Jeg har ingen hjælper med, så jeg har været meget heldig at få en af de få 'unsupported' startnr. Fra Danmark deltager også Kent Møller fra DUUL. Kent har deltaget 2 gange tidl. uden at fuldføre. Faktisk er det kun lykkedes for en dansk løber: Søren Skytte, der blev nr.12 i år. I år fuldførte kun 34, så det er et hårdt løb! Jeg bliver den første danske kvinde, der prøver kræfter med løbet :-) 2 nordmænd og 7 svenskere deltager også. .

Ingen kommentarer:

Send en kommentar