torsdag den 5. november 2009

Det er svært

Jeg har det svært med at have meldt afbud til løbet i Grenå. Da jeg havde truffet beslutningen i går aftes, sendte jeg med det samme en mail til Søren, der er arr., inden jeg kunne nå at fortryde. Og fortrudt - det har jeg! Mange gange! Men det er det mest fornuftige i det lange løb. Og så må jeg lide ved tanken om, at et hav af gode løbevenner slutter sæsonen af sammen uden mig :-( Jeg har kun løbet 1 marathon siden 6 dages løbet, nemlig Rudersdal Cannonball In memoriam René Fasting. Det må snart være på tide at finde sammen med de øvrige marathon-tosser, hvis de vil lukke mig ind i varmen igen :-) Samtidigt leder jeg efter et nyt 6 timers løb i foråret. Det fremgår ikke af 'Atletikkens Venner's hjemmeside, om der afholdes løb i Randers i marts som de foregående år. Løbet i Vamdrup afholdes ikke længere. Måske der popper et nyt op? Helst i slutningen af marts/begyndelsen af april. Hvis nogen hører noget, så send mig lige en mail... .

Ingen kommentarer:

Send en kommentar