lørdag den 14. november 2009

Rudersdal Marathon

I dag blev der afholdt Rudersdal Marathon for 8. gang. Altså det store officielle marathon med 149 tilmeldte. En flot fremgang for løbet, der havde 35 deltagere, da det blev introduceret. Fredag aften havde jeg været til portvinsmagning, så det var ikke fordi jeg sprang ud af sengen og sagde: YES - jeg skal løbe marathon i dag! Men afsted kom jeg, og faktisk gik det over al forventning. Ingen kriser, ingen ømme lår og vigtigst af alt: overskud hele vejen. Løbet er krævende, og hver gang er der løbere, der undervurderer ruten. At nogle vælger at debutere til dette marathon, kan man kun tage hatten af for. Vi havde 3 løbere i vores 4.30-gruppe, og de kom begge flot igennem trods lidt krise de sidste 7-8 km. Men de fulgte flot med gruppen. Ikke noget med at hænge nede bagi. Ingen (næsten ingen ;-) ) klager. De fulgte bare med oppe foran og kom i mål i fin stil. Hjertelig tillykke med debuten :-) Som sædvanlig var der flotte gaver fra sponsorerne: 4 Garmin-ure i lodtrækning, og til alle løbere var der 1 orange t-shirt fra Craft, en buff (se billede) og lidt lækkerier i form af cola, proteinbar og Twix. Desuden en flot ny-designet medalje med Rudersdalrutens logo på. Har man lyst til at prøve et socialt marathon, kan jeg kun opfordre til at man tilmelder sig næste løb d.2.maj 2010.

4 kommentarer:

  1. Hejsa.

    Tak for turen!! Jeg måtte slippe ved 30km men kom dog hjem i ok stil!!! Det var et hårdt løb!!!

    SvarSlet
  2. Hej Lasse

    Du var blevet advaret ;-D

    Godt at høre du kom igennem med hjælp fra Claus Ø. Han er alletiders at følges med :-)

    Mon ikke vi ses d. 2.maj på samme rute?

    SvarSlet
  3. Hej igen.

    Er Claus Ø på dourun.dk???

    Lasse

    SvarSlet