tirsdag den 17. november 2009

Lidt efter lidt

Lidt efter lidt kommer der oplysninger, om hvad jeg kan forvente, når Coach Jesper får mulighed for at hjælpe med træningen fra midten af dec. 10-15 km tempoture (hmmm), intervaltræning (aaghhh) og lange ture med rygsæk. Jeg er lidt i tvivl om min Camelbak er for tung. Jeg bruger den, når jeg løber ture over 30 km, men når vi taler om 233 km, tæller hvert et gram. Jeg skal jo også have en jakke, et regnslag, og (vigtigst af alt ;-) ) lidt chokolade med. Skiftetøj, nye sko og pandelampe kan jeg få lagt ud i et depot, men på den anden side har jeg hørt om forsinket baggage, så måske det er en god idé at have lampen på mig hele vejen? Ekstra vægt... Jeg har fået en mail, at der bliver arr. dobbelt-marathon i Greve d. 5.+ 6.12. Jeg har sagt, at marathon- og ultrasæsonen er slut for 2009, men det var før, jeg fik mailen ;-) Pga. starttidspunktet er jeg imidlertid afhængig af samkørsel, så tiden må vise, om jeg deltager. .

Ingen kommentarer:

Send en kommentar