tirsdag den 10. november 2009

De første forberedelser

Der er nogle ting, jeg lige så godt kan få ordnet nu, mens træningen er på et minimum. De fleste vil sikkert synes, at det er i alt for god tid, men jeg har den holdning, at jo færre ting, jeg skal tage mig af, når træningen trappes op, jo bedre. Arr. af GUCR forlanger, at man køber de 2 landkort, der dækker Grand Union Canal. Jeg har bestilt dem i U.K. for ca. 125 kr. inkl. forsendelse. Mht. pandelampe så var jeg helt på bar bund. Pga. mit natarbejde træner jeg som regel i de lyse eftermiddagstimer, og jeg har derfor aldrig sat mig ind i emnet. Heldigvis er der altid god hjælp at hente på Dourun, og jeg har fået anbefalet en lampe til 399 kr. Egentligt havde jeg bestemt mig for at låne en, men 399 kr. er en overkommelig pris, og man ved jo aldrig, om jeg skal deltage i andre ultra-natløb senere ;-) Så langt, så godt... .

1 kommentar:

  1. Heysa,

    Hvad er dine erfaringer med denne lampe?

    SvarSlet