tirsdag den 1. januar 2013

Årets første løbetur

Det ser ud til, at jeg får ret i, at sygdommen kulminerede i går, for i dag har jeg det langt bedre. Jeg hoster stadig, og næsen løber endnu, men jeg har ikke længere ondt i kroppen. Jeg har det så godt, at jeg slet ikke var i tvivl om, at jeg kunne løbe i dag.

Jeg elsker at løbe på årets første dag. Følelsen af et uberørt år, noget "nyt". Netop på denne dag løber jeg altid om formiddagen, hvor det meste af byen stadig sover (vi taler altså om efter kl. 10), og jeg nyder stilheden. Vejret er gråt, og det regner. Pyt med det - jeg er frisk nok til at løbe igen :-)

Jeg brugte nytårsaften på at pakke til Aarhus Indoor, og nu er jeg slet ikke i tvivl om, at jeg stiller til start. Om jeg er frisk nok til at løbe alle 6 timer er nok tvivlsomt, men jeg løber så længe jeg kan. Der er trods alt langt fra 1 time, som i dag, til 6 timers løb.

Årets første tilmelding er afsendt. Der er åbnet for ansøgninger om deltagelse i ØL Marathon hos Hjulbenet d. 1. juni. Jeg deltog i 2011 og skrev efterfølgende dette indlæg Jeg beklager, at billederne mangler, men (som jeg tidl. har skrevet) fik jeg slettet dem via min nye mobiltlf. Jeg lever op til samtlige fordomme, mænd må have om kvinder og teknik :-/ Det er dog lykkedes mig at genfinde det sjoveste foto, som er indsat igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar