onsdag den 2. januar 2013

Der kan man bare se!

Det viser sig, at 2012 alligevel indeholdt en lille bonus. Den tyske hjemmeside DUV, som er stedet, hvor man skal søge efter resultater, rekorder samt kommende løb, har noteret mig for den danske Best Performence på 12 timers løb i aldersklassen W50 med resultatet på Bislett Se her I disse tider er jeg taknemmelig for lidt :-)

Helbredet bliver bedre og bedre. Hosten er stærkt aftagende, hvilket formodentligt vil blive værdsat af mine sovekammerater fredag nat i Aarhus 1900´s klubhus. I dag har jeg løbet 1½ time. Jeg ved, at det ikke er nedtrapning til et 6 timers løb om få dage, men det er i høj grad optrapning til et 24 timers løb i maj!

Lidt trivi-info:
Runforest.dk har fået over 50 henvendelser fra både DK og Sverige på deres efterlysning af testpersoner. Skemaet er stadig aktivt.

Motionsløb.dk giver 30% rabat på bøger hvis du skriver koden 2013 ved køb.

Hvis man er til styrketræning, sælger Føtex og Bilka bogen Anatomi og styrketræning for 99 kr.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar