lørdag den 12. januar 2013

No pain, no gain

Jeg er ikke den store tilhænger af klichéer som f.eks. "Smerten er din ven", "Det skal bare løbes væk", men jeg kommer nok ikke udenom, at "No pain, no gain" bliver en form for mantra de kommende måneder.

Jeg har aldrig løbet "sprinterdistancen" på 100 km, og jeg er nærmest på bar bund omkring opbygningen af træningen. Heldigvis kender jeg flere løbere med stor erfaring, og de kan godt være forberedt på spørgende mails hen ad vejen, men foreløbig skal jeg bare op i gear. Jeg er på mange måder en "doven" løber. Ikke at jeg ikke vil træne, men jeg vil helst træne langsomt uden at det gør for ondt. Vi kan nok hurtigt blive enige om, at her vil jeg blive udfordret voldsomt fysisk og mentalt!

Skæbnen har kastet handsken, og jeg samler den op og tager imod udfordringen.
Let the training begin...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar