fredag den 25. januar 2013

Min flirt med golf :-/

Jeg har fået en såkaldt "golfalbue", hvilket er lidt ironisk, eftersom den eneste form for kontakt jeg har med golf er at løbe på grusstien langs golfbanen! Jeg ved ikke, hvorfor jeg har fået denne irritation. Synes ikke jeg har overbelastet højre arm, men ondt gør det, og så må jeg jo behandle det, foreløbig i form af ro (årsagen til mindre aktivitet på min pc herunder bloggen), et albuestøttebind samt en Brufen-kur. Altsammen i håb om at undgå fys-behandliner, som ellers kan blive aktuelt, såfremt der ikke er bedring i løbet af 2-3 uger. Den positive melding er, at jeg ikke mærker noget til smerterne, når jeg løber :-)

Lige en opdatering vedr. 24H landsholdet: Anne Marie Geisler Andersens afbud til VM skyldes (som jeg gættede på) en familieforøgelse i august måned.

Jeg har forsømt styrke- og smidighedstræningen af min ryg - igen - så jeg prøver at stramme op om mere alsidig træning - igen... Svømning, pilates, yoga. Især er min ryg vild med pilates på trods af, at jeg ikke kan udføre alle øvelser som de skal pga. min manglende evne til at bøje forover. Ryggen har det rigtig godt efter en time med rolige øvelser, hvor den strækkes igennem.

Det er en anelse nemmere at tage i fitnesscenter, når kulden ikke vil slippe landet. Hvor er jeg dog træt af at skulle have flere lag tøj på, når der skal løbes!

IAU oplyser: "100km World and European Championships 2014:
It is with great pleasure we announce that Daugavpils, Latvia has secured the bid for the 100km World and European Championships 2014. Currently we are looking at the championships in Sept 2014. More information on this event will be available as we get closer to the event."

Ingen kommentarer:

Send en kommentar