mandag den 14. januar 2013

Flashback!

I går var jeg ude på en rolig tur og vred om på venstre fod, da jeg trådte på en frosthård jordknold på vejen. Jeg væltede fremover, men holdt balancen. Flashback til sidste sommer. Var det begyndelsen på endnu en længere skadesperiode? Da jeg kom hjem, tog jeg en pose ærter på anklen i 10-15 min. og derefter et komprilanbind resten af dagen. Aflastning og elevering af foden. Godt der er herrehåndbold i TV :-)

Anklen er stadig øm i dag, men jeg tror (håber) ikke, det er alvorligt. Jeg tager det roligt et par dage. Jeg kan sagtens løbe, så i den retning er det bedre end sidste gang.

Der burde sættes skilte op for løbere som mig!!

8 kommentarer:

  1. Nu skrev du ærter. Jeg har altid to frost poser med brun sæbe i fryseren. Det får en konsistens som er hård men kan formes efter behov og så er det koldt som det skal være. Et bøtte flydende brun sæbe i super best 10 kr, ned i en frost pose og så gør den rimlig flad 1-2 cm. Så kan den ellers fryses igen og igen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Morten
      Supergodt tip! Jeg må en tur ud at handle i morgen, for det er jo nærmest et 'must' i min fryser :-/
      Lækkert med den slags gode råd - tak :-)

      Slet
  2. Eller en pose vand med husholdningssprit i. Konsistensen bliver nærmest som slushice og isposen kan bruges igen og igen.

    SvarSlet
  3. Og jeg mente ikke flyde, men det der i en bøtte som kan skraves op med hånden. Så at man kan få det i flaske helt flydene.

    SvarSlet