tirsdag den 8. januar 2013

Mon der bliver et nr. 2?

Der skal snart være indsamlingsshow på DR Danmarks Indsamling 2013 og jeg har en føler ude hos Jesper, om vi skal lade Furesø Marathon genopstå som led i indsamlingen. Han er godt nok ikke specielt vild med at løbe langt pt. (og hvem kan undre sig over det??), men jeg håber, han lader sig lokke. Mere info følger...

Et andet løb, der er tæt på at melde udsolgt af startnr., er ØL Marathon på trods af, at hjemmesiden endnu ikke er funktionel. Rygtet, om at ansøgningen er gået i gang, breder sig som en steppebrand, og ansøgningerne vælter ind på Fyn. Sådan er det bare med de allerbedste løb - de sælger sig selv!

Jeg har fået et tilbud, jeg ikke helt vil afvise, at jeg lader mig friste af. Per Hjorth fra DUUL afholder en 5 dages tur med mulighed for at løbe i Alperne til maj. Lige netop når 24 timers løbet finder sted i Schweiz!! Skal - skal ikke?? Der er jo DM i 24 timers løb til september, og så kunne jeg vælge både bjergtur og GUCR i maj. Hvem siger, det er let at være løber med alle de skønne valgmuligheder? ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar