torsdag den 17. januar 2013

Tests

Jeg har været så heldig, at CEP Sport har spurgt, om jeg ville teste deres nye løbestrømpe, der kommer i salg d. 1. februar, og da strømper ikke indgår i det tøj, jeg får leveret fra Newline, sagde jeg straks ja tak. Jeg har testet strømpen på træningsture, og jeg brugte den til 6 timers løbet i Aarhus.

Som jeg tidl. har skrevet, gik jeg væk fra deres lange kompressionsstrømper, fordi jeg ville have muligheden for at skifte strømper uden at skulle røre ved lægkompressionen. Det bliver nu muligt ved at bruge sleeves og strømper sammen.

Lækker kvalitet og god støtte. En lidt tyk strømpe så jeg er spændt på, om den bliver for varm til sommer, men lige nu er den perfekt. Prisen bliver 190 kr.


Derimod har jeg sagt nej tak til Runforest.dk om deres tilbud at teste løbetøj, fordi jeg ikke ønsker at løbe i andre mærker end Newline, men det er der jo så en anden løber, der får glæde af. Forhåbentligt kan de bruge mig på et senere tidspunkt til test af energiprodukter eller løbetilbehør.
 
Jeg er også i gang med at trille bold. Sådan en lille massagebold, der skal hjælpe på resterne af hælsporen.  I begyndelsen gjorde det meget (vi taler højlydt) ondt, men efter mange trilleture synes jeg, det er blevet bedre, og det føles helt klart mere behageligt. Jeg har fået bolden fra Ultrarun.com hvor den kan købes for 69 kr.
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar