onsdag den 19. september 2012

Svar på spørgsmål

Susanne spørger, om man kan mærke sportsmagneterne på maven, hvis man bærer nr. på T-shirten? Det måtte selvfølgelig komme an på en prøve, så jeg tog alle 4 på (dog uden nr.) i går, da jeg løb 11 km. Der var ikke tale om en stramtsiddende trøje, men en alm. trøje med en jakke udover. Jeg mærkede intet til dem undervejs, tænkte faktisk ikke over at jeg havde dem på.

Bagsiden er 15 mm og forsiden 18 mm
Jeg løb med Henrik, som jeg ikke har løbet med før, og han stillede nogle spørgsmål, som andre måske også undrer sig over, så her er en lille sammenfatning:
- Jeg kommer ikke til at deltage i ret mange løb som træning frem Bislett. I stedet for har jeg aftalt lange træningsture med Jesper.
- For 2-3 år siden brugte jeg meget de mindre marathonløb (de såkaldte cannonballs) som lange træningsture, og der vil nok stadig falde et par stykker ind i programmet, men fortrinsvis vil jeg træne alene eller med Jesper. Det sparer både tid og penge at løbe, hvor jeg bor, og Klub 100 er ikke et mål for mig.
- Jeg følger ikke det projekt, der vist nok hedder 366/365 (eller omvendt). Jeg er stor tilhænger af, at man forfølger sine drømme, også indenfor løb, men det behøver jo ikke betyde, at alle forstår meningen med projektet.

1 kommentar:

  1. Hej May-Britt

    Mange tak for at du straks testede om magneterne generede :-)
    Glæder mig til at følge din træning frem mod Bislett, og ikke mindst følge dig til selve løbet (på nettet, desværre ikke live).
    Enig med dig mht 366/365.

    Hilsen
    Susanne

    SvarSlet