torsdag den 6. september 2012

Ingen workshop til mig

Jeg skulle have været til workshop hos Løberen i går, men jeg manglede overskud, og jeg valgte derfor at blive hjemme. Sygdom hos familiens ældste dræner mentalt. I stedet for valgte jeg at løbe en tur i det gode vejr. Af samme årsag har jeg afsat mit startnr. til søndagens Powerade halvmarathon.

I dag tager ultralandsholdet til Polen for at deltage i VM i 24 timers løb, der starter på lørdag kl. 12. Det er lidt mærkeligt at sidde herhjemme, når jeg oprindeligt var udtaget, men jeg har det fint med det. Selv om jeg igen løber ultraløb, er jeg langt fra i form til at løbe et mesterskab, og jeg har altid haft holdningen, at jeg ikke vil deltage "bare for at være med". Skal jeg løbe VM, skal jeg være i topform og have mulighed for et tilfredsstillende resultat. At tingene så kan falde fra hinanden under selve løbet er en anden sag, men udgangspunktet skal være i orden!

Ved at vælge at løbe 6 dages løb i maj næste år har jeg i den grad sat mig selv udenfor døren i forhold til landsholdet, for det finder sted samtidigt med det næste mesterskab. Da jeg ikke har nogen forventning om at løbe over 180 km på Bislett, giver det såmænd også sig selv, at jeg ikke vil blive udtaget. VM kan muligvis følges her

Der er ikke så meget at juble over i disse dage bortset fra disse værdipapirer :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar