mandag den 10. september 2012

Nyt samarbejde

Jeg har aftalt et samarbejde med Ultrarun.com Jeg har tidl. omtalt netbutikken, hvor jeg bl.a. har købt min Compressport tubes og sokker. Efterfølgende spurgte Cristian Madsen, der er indehaver af hjemmesiden, om jeg havde lyst til at teste Winforce gels, som jeg afprøvede efter 12 timers løbet. Som det fremgår af mit indlæg, beskriver jeg tingene, som jeg oplever dem, også selv om det kan negativt. Dette er aftalen mellem Christian og mig!

Jeg får af og til henvendelser, om jeg vil teste forskellige ting, men jeg er ikke testperson, og jeg har heller ikke lyst til at blive det. Jeg siger ja til at prøve de produkter, der måske kan bruges i min daglige træning eller under konkurrencer. Tilbuddene giver mig mulighed for at prøve nogle mærker, jeg ellers ikke ville have mulighed for, og det er dér, jeg ser fordelen, for jeg gør det selvfølgelig ikke for mine blå øjnes skyld ;-)

Jeg har stadig min sko- og tøjaftale med Newline, og den fungerer supergodt, og jeg har på ingen måde noget ønske om at skifte mærke, så der bliver kun tale om produkter, der ikke er i konflikt med dette. Min aftale med Newline indeholder løbetøj, men har aldrig indeholdt løbestrømper. Derfor har jeg mulighed for at teste disse for Ultrarun.com., hvilket jeg tager imod med kyshånd. Læsere med god hukommelse vil huske, at jeg tidl. har skrevet, at jeg stadig leder efter den perfekte løbestrømpe; for mig perfekte løbestrømpe; for den slags er, som alt andet løbeudstyr, et spørgsmål om smag.

Jeg får snart tilsendt en Feetures! strømpe i merinould, og med både et halvmarathon og et marathon i nærmeste fremtid er der god mulighed for at få dem afprøvet før løbet på Bislett. Indtil videre er Compressport med de der mærkelige dots mit foretrukne mærke, for det fungerede godt i Skövde.

Jeg fik også tilbuddet om at prøve et par sleeves til hælspore men jeg har næsten ingen problemer med dette længere og har derfor takket nej. Jeg ville ikke kunne give en tilfredsstillende tilbagemelding, og så er det jo spild af tid. Derfor søger Ultrarun.com en anden testperson på sin Facebookside , så hvis det er noget for dig, så skyld dig ind på og meld dig! Personen bliver udpeget i dag så vidt jeg kan forstå.

1 kommentar:

  1. I bookmarked this blog for further more useful information. Thanks for sharing this.


    Sokker
    Strømper

    SvarSlet