onsdag den 26. september 2012

Løberseminar i Odense

Jeg har flere gange deltaget i DAF´s Løberseminar, når det har været afholdt i Brøndby. Det har altid været dygtige folk, der har stået for nogle spændende foredrag og praktiske workshops, som man selv sammensætter efter lyst.

I år har man valgt at afholde Løberseminar i Odense søndag d. 11. november, og det vil jeg varmt anbefale at deltage i. Hvis man er medlem af en klub under DAF, koster det kun 250 kr. for 4 workshops + frokost i tidsrummet kl. 10 - 17.

Seminaret er 2-sporet, så der også er et tilbud til løbsarrangører

Jeg arbejder selv på at finde en samkørsel fra Birkerød eller omegn, så jeg kan deltage.

2 kommentarer:

  1. Tak for tippet, har netop tilmeldt mig :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Så ses vi, for jeg er også tilmeldt, selv om jeg stadig mangler kørsel. Ellers kører DSB jo den vej, ved jeg ;-)

      Slet