søndag den 23. september 2012

En lang dag er overstået

Dette bliver en mini-rapport fra H.C. Andersen Marathon, for jeg er træt efter at have været oppe siden kl. 05, men jeg lover, at der følger en grundig rapport i morgen.

Min tid blev 03.38.02 hvilket jeg er meget tilfreds med. Jeg ville være glad for alt under 4 timer, for jeg er stadig under genoptræning efter ankelskaden.

En stor del af løbet, fra ca. 7 - 21 km, havde jeg den store glæde at følges med Michael Nielsen, i marathon- og ultraløberkredsen bedre kendt som 'Hjulbenet, vinder af 'La Ultra The High som jeg tidl. har skrevet om  og arr. af det legendariske Øl Marathon, som efter hårdt pres bliver arr. igen i 2013. Man skal ansøge om at deltage, gerne med en rigtig god grund, men jeg regner med, at mit startnr. er sikret efter at have reddet Michael fra at ende som kastratsanger, da han i sin iver for at snakke havde overset en kegle og næsten løb ind i den, hvis jeg ikke havde råbt højt ;-)

Jeg gik ned på 2. omgang pga. for lidt væske og for varmt tøj på den skønneste solskinsdag, men pyt med det. Jeg er glad og tilfreds, og jeg har meget mere at fortælle i morgen :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar