mandag den 17. september 2012

Sportsmagneterne

Jeg skylder at fortælle, hvordan det gik med sportsmagneterne under Å-løbet. Pga. blæsevejret havde jeg valgt at løbe i langærmet T-shirt samt vest. Det ville give mulighed for at lyne ned, hvis jeg fik det for varmt undervejs. Det blev ikke nødvendigt, men det betød, at jeg måtte folde kanten i begge sider af mit startnr., da det ellers ville sidde over lynlåsen. Magneterne skulle altså virke gennem 2 lag papir og min vest.


Nr. var af en slidstærk kvalitet, så jeg var spændt på, om det ville sidde fast under hele turen, men det var intet som helst problem. Det rørte sig ikke ud af flækken trods svingende arme og en vest, der blev fugtig af sved undervejs. Jeg har sommetider en kedelig tendens til at få min tommelfinger ind under nr. under løb (det er jeg nok ikke den eneste, der har), men det skete ikke her. Det kan selvfølgelig skyldes nr. placering i siden i stedet for foran, så det vil jeg i første omgang undlade at indgå i vurderingen.

Nu er det ikke meget at bedømme på et enkelt løb, så jeg tester igen på søndag i Odense. Om man vil betale 85 kr. for at undgå sikkerhedsnålenes grimme huller er sin sag, men jeg var jo så heldig at vinde et sæt, og de vil helt sikkert blive brugt, hvis tendensen viser sig at forsætte.

1 kommentar:

  1. Hej May-Britt

    Har du prøvet at løbe med dem på den inderste trøje ? tænker på om det kan være generende mod huden.

    Susanne

    SvarSlet