torsdag den 27. september 2012

Den sidste konkurrence?

Der har været mange konkurrencer på det sidste. Siden jeg løb Den Grønne Mil 5 km i uge 33, har jeg deltaget i løb hver weekend på nær uge 36, dvs. 5 ud af 6 uger, og sørme om jeg ikke er lokket til at løbe igen på søndag!

Jesper har for nylig afholdt foredrag for løbeklubben SNIK, og i den forbindelse fik han et startnr. til Griseløbet Han spurgte, om jeg skulle deltage, og oprindeligt var det ikke planen, men det er jo svært at sige nej, når jeg selv kan få startnr. gennem min løbeklub. Derfor er vi begge nu tilmeldt mellemdistancen på 10 km. Jeg har deltaget flere gange, men det har altid været på halvmarathon. Dette skulle så blive den sidste konkurrence før Bislett, men man skal som bekendt aldrig sige aldrig ;-)

2 kommentarer:

  1. Har også planer om at løbe 10 til Griseløbet, så måske jeg kan give dig kamp til stregen!

    Erik,RAC

    SvarSlet