fredag den 21. december 2012

3 tilmeldinger

2. juledag kl. 09.30 - 11.00 tilbyder 'Running Copenhagen' og Newline en guidet løbetur i København. Turen er gratis, men kræver tilmelding 8,5 km i 6 min/km med mulighed for at vinde Newline-produkter undervejs. Turen koster normalt 195 kr. Jeg har læst godt om turen, så jeg har slået til og tilmeldt mig.

I slutningen af januar/ starten af februar afholder 'Løberen' 6 foredrag, fordelt i Jylland og på Sjælland, med titlen Nå dit ambitiøse mål på rekordtid (Hør, hvordan Anders Glümer får regnestykket til at gå op, så han kan køre under 10 timer på Ironman med 7 timers træning om ugen). Det koster 50 kr. for 2 timers foredrag, og jeg har tilmeldt mig i Lyngby.

Det er langt mere mystisk, at jeg også har tilmeldt mig et løb i vinterturneringen Cross Challenge med den opmuntrende undertitel "Det er ikke hvor hurtigt du løber, men hvor længe du løber hurtigt!". Vi kan nok hurtigt (!!) blive enige om, at jeg ikke har noget at gøre i en cross-konkurrence, men her er tale om 4. runde, der er 10 km landevej i Kbh. Løbet er tilbudt som klubløb i Novogruppens Løbeklub, så jeg satser på, der kommer andre deltagere end mig, der må forventes at slutte 10-15 min. efter vinderen :-/

Så er det jo bare at håbe, vi alle overlever verdens undergang i dag, så pengene ikke er spildt :-)

3 kommentarer:

  1. Newline turen ser sjov ud, men juleferie væk fra byen gør, at jeg ikke kan være med. Håber, de gentager en anden gang...

    SvarSlet
  2. Hej Maybritt,
    Tak for en god blog. Dejligt at du løber med på Newlineturen 2. juledag. Så må vi håbe vi kan leve op til forventningerne :-)
    Glæder mig til at møde dig.
    Med venlig hilsen,
    Lena

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Lena.
      Jeg glæder mig meget til turen :-)

      Slet