søndag den 2. december 2012

Man skal have fokus på det positive

Som I måske har set, måtte jeg stoppe på Bislett i nat, og derfor bliver dette indlæg desværre skrevet fra et hotelværelse i stedet for et stadion.

Der skal nok komme en udførlig rapport, når jeg er hjemme i aften, men den korte udgave er, at den ankel, der var skadet i 4 mdr i sommers, ikke brød sig om belastningen uden ordentlig træning, og efter samråd med Jesper valgte jeg at stoppe for ikke at risikere en ny skade.

Der var mange positive ting ved løbet, men lige nu vil jeg kun nævne en: at jeg løb 91 km på 11 timer, hvilket jo er 1 time hurtigere end Skøvde i august. Det er da et ganske fint udgangspunkt for den kommende træning.

Slut for nu - mere følger i aften. Efter planen lander jeg i Kastrup kl. 16.35.

1 kommentar:

  1. Øv altså! Det er rigtig surt at komme så langt og så udgå! Men ved du er en rigtig fighter, der vender stærkt tilbage - glæder mig til at se dig i fuldt firspring til Aarhus Indoor, og håber at få et par tips i farten :-)

    SvarSlet