onsdag den 5. december 2012

På egen hånd

Bislett 24H
Foto: Olav Engen


Jeg er så småt ved at planlægge den mere detaljerede træning mod forårets 24 timers løb. Jeg har kig på et bestemt løb, men jeg skal lige undersøge flere ting, før jeg er klar til at melde det ud. Modsat tidligere vil det ikke være Jesper, der står for planlægningen. Det klarer jeg selv i denne omgang, og mon ikke man kan sige, at 5 år med støttepædagog må række? Det er mit valg og ikke Jesper, der har ønsket at trække sig.

Jesper og jeg har hele tiden været uenige, om deltagelse i marathonløb bør indgå i min træning. Det kan jeg nu sige, at de helt sikkert kommer til.

Lige nu er jeg lidt usikker på, om det er en god idé at løbe 6 timers løb på det forholdsvis hårde underlag i Aarhus, men indtil videre står min deltagelse stadig ved magt.

2 kommentarer:

  1. Hej May-Britt.
    At du nu fravælger Jespers rådgivning fremadrettet ser jeg som en god beslutning for dig. Ikke sagt for at genere Jesper, overhovedet ikke, han er jo planetens mest sympatiske menneske og med STOR viden og indsigt i ultraløb, men mere fordi det er så absolut federe at træne efter sine egne ideer og smugkigge lidt på hvad andre gør og lave en kombi af det hele. Sådan gør jeg selv, muligvis derfor jeg er godt 60 km fra en landsholds udtagelse på 24 t:-)))
    Giv mig lige et praj når du ved noget mere, jeg er selv på udgik efter et 24 timer i foråret, Holland er udelukket, jeg gider ikke løbe med til EM/WM, det er de store drenge og pigers dag, de har fortjent at deltage.

    Søren

    SvarSlet
    Svar
    1. Nu må vi jo se, om resultaterne bliver bedre ved at planlægge træning og løb selv ;-)

      Der er såmænd ikke noget hemmeligt omkring hvilket løb, jeg kigger på, så jeg skriver om det i et indlæg i dag.

      Slet