torsdag den 6. december 2012

Frensh Ultra Festival 2013

Søren skriver i en kommentar til indlægget i går: "Giv mig lige et praj når du ved noget mere, jeg er selv på udkig efter et 24 timer i foråret, Holland er udelukket, jeg gider ikke løbe med til EM/WM, det er de store drenge og pigers dag, de har fortjent at deltage."

Jeg er helt på linie med Søren i, at Holland er udelukket, med mindre jeg deltager i mesterskabet, og derfor har jeg også set bort fra dette løb.

Det løb, jeg har kig på men langt fra sikkert deltager i, udspringer af Antibes 6 dages løb, som nu er flyttet lokationsmæssigt for at udvide med alle mulige distancer fra marathon op til 6 dages løb. Det vil sige, at arr. er de samme som til løbet i Antibes.

Løbet hedder Frensh Ultra Festival og finder sted d. 7.-13. maj på racerbanen 'Circuit du Var' i Le Luc en Provence.

Jeg er fascineret af banen, men jeg er også temmelig usikker, fordi der ikke er nogen form for skygge på ruten, og på en varm sommerdag - puha! Dette link indeholder flere billeder samt en video af ruten.

24 timers løbet finder sted d. 9.-10. maj, altså i Kr. Himmelfartsferien.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar